Gegarandeerd garantie

Gegarandeerd garantie op jouw meubels bij Furnea

Furnea biedt meer dan alleen de minimale wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Op alle meubels die je bij Furnea koopt heb je naast de minimale wettelijke garantie, twee tot vijf jaar garantie, afhankelijk van het meubel.

Per meubel wordt de garantietermijn vermeldt. Voldoet het meubel binnen dit termijn niet aan je verwachtingen? Neem dan contact met ons op via [email protected]. Zodra wij deze hebben ontvangen, krijg je binnen twee werkdagen een reactie van ons. Dan bespreken we samen de mogelijkheden en zorgen wij ervoor dat we je weer blij kunnen maken.

Ook na afloop van de garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Wanneer je redelijkerwijs kunt verwachten dat een meubel na een bepaalde periode, bij normaal gebruik nog volledig intact moet zijn, dan zullen wij het product laten repareren of vervangen. Jij blij, Furnea blij!

Gegronde klacht

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door;

  • beschadiging door opzet of nalatigheid;
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Twijfel je of je in aanmerking komt voor onze garantieservice? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag.

Ontvangst van je bestelling
Ondanks onze goede zorgen kan het gebeuren dat een meubel beschadigd of incompleet aankomt. Daarom vragen wij om na ontvangst het pakket te controleren. Tref je schade of missende onderdelen aan? Mail dan direct, eventueel met een foto, naar onze klantenservice. Claims van gemonteerde meubels nemen wij niet in behandeling.