Furnea.nl

Reclamatie

Furnea.nl is de hoofdwebsite van verschillende websites met ieder een eigen specialisme en kennis.
De volgende websites behoren bij Furna.nl: Delampenshop.nl, Halmeubelshop.nl, PCmeubels.nl, Salontafel.nl, Tapijtenstore.nl, TVmeubels.nl en Zitmeubelen.nl. Heb je een bestelling geplaatst via deze webshops en wil je een reclamatie indienen? Dan kun je bij de klantenservice van Furnea.nl terecht.

Om jou te garanderen van een perfect meubel controleren wij alle zendingen stuk voor stuk en stuurt Furnea.nl alle zendingen verzekerd op. Kom je tijdens het uitpakken beschadigde onderdelen tegen of mis je onderdelen? Dan kun je via info@furnea.nl een claim indienen. Vermeld bij je claim het probleem, de onderdeelnummers en voeg een aantal foto's toe van de beschadiging. Wij nemen je claim in behandeling en zullen zo snel mogelijk nieuwe onderdelen of een nieuw product bij je afleveren. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden van de voortgang van jouw ingediende claim.

Beschadigde onderdelen

Ondanks de strenge controle kan het zijn dat je een product ontvangt dat beschadigd is. In dat geval dien je een claim in via de e-mail. Dien je claim zo snel mogelijk in zodat wij direct actie kunnen ondernemen. Houdt er wel rekening mee dat wij claims van gemonteerde meubels niet behandeling nemen. Om een duidelijk beeld te krijgen van de schade vragen wij je om je naam, telefoonnummer, bestelnummer, beschrijving van de schade en de onderdeelnummer(s) te vermelden. Naast je gegevens hebben wij minimaal drie duidelijke foto’s nodig om de schade te kunnen claimen. Nadat je de claim hebt ingedient, ontvang je binnen 2 werkdagen een antwoord van onze klantenservice. 

Ontbrekende onderdelen

Bij het ontbreken van bepaalde onderdelen kun je ook een claim indienen via info@furnea.nl. Hierbij hoef je geen foto’s toe te voegen maar wel de gevraagde gegevens te vermelden. Bij het ontbreken van onderdelen sturen wij zo snel mogelijk nieuwe onderdelen naar je op. Je wordt hierbij ook weer via de e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van je claim.

Voorwaarden claims

Bij claims van beschadigde of ontbrekende onderdelen moet het product wel aan een aantal voorwaarden voldoen;

  • De claim moet zo snel mogelijk na bezorging worden ingediend
  • Het product mag gedeeltelijk uitgepakt zijn zodat je alleen de schade vast kunt stellen
  • Het product moet in de originele verpakking verkeren
  • Het product mag niet gemonteerd zijn