Furnea.nl

Retourneren

Furnea.nl is de hoofdwebsite van verschillende websites met ieder een eigen specialisme en kennis.
De volgende websites behoren bij Furna.nl: Delampenshop.nl, Halmeubelshop.nl, PCmeubels.nl, Salontafel.nl, Tapijtenstore.nl, TVmeubels.nl en Zitmeubelen.nl. De retourinformatie is van toepassing voor Furnea.nl en alle bovengenoemde websites. 

Heb je de design meubels thuis ontvangen, maar ben je toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Dan kun je bij Furnea.nl heel eenvoudig je online aankopen binnen 14 dagen retourneren, dit geldt ook voor alle actieproducten uit ons assortiment. Na ontvangst zullen wij het volledige aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terugstorten op je rekening. Zo kun je jouw goedkope design meubels met een gerust hart online kopen en terugsturen als deze je niet bevallen.

Constateer je tijden uitpakken schade of missende onderdelen? Dan dien je dit direct en voor montage door te geven aan onze klantenservice. Wij nemen je claim in behandeling en zorgen ervoor dat de onderdelen snel vervangen worden.

Hoe moet je een product retourneren?

Geef je retour door aan onze klantenservice via info@furnea.nl. Het is belangrijk om eventuele beschadigingen ook direct door te geven om misverstanden te voorkomen. 

Wil je het product zelf retourneren? Dan kun je het pakket op eigen kosten terugsturen naar onderstaand retour adres via een pakketdienst van jouw keuze. Wil je het product door ons laten ophalen? Dan kun je via de mail een prijsaanvraag doen. Wanneer je akkoord gaat met de prijs maakt onze klantenservice een afhaalafspraak.

Nadat wij jouw retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag inclusief kosten van de heenzending binnen 10 werkdagen teruggestort op je rekening. Hierbij wordt dezelfde betaalmethode gehanteerd als jij hebt gebruikt tijdens bestellen. Eventuele extra toeslagen voor de bezorgdienst of betaalmethoden worden niet teruggestort. 

Hoe moet je een product ruilen?

Wanneer je een product wilt ruilen kun je het verkeerd bestelde product retourneren volgens de normale retoursprocedure zoals hierboven beschreven. Het nieuwe product kun je via onze website bestellen. Omdat wij werken met een geautomatiseerd systeem wordt iedere retour en nieuwe bestelling apart behandeld. 

Voorwaarden retourneren

Er zijn wel voorwaarden waaraan je moet voldoen bij retournering van het door jou gekochte product;

- Retourneren mag binnen 14 dagen na levering
- Het product moet goed verpakt, in originele verpakking, zijn wanneer je deze aanbiedt voor retour.
- Het product mag niet beschadigd zijn of sporen hebben van montage

Heb je het product toch gemonteerd en heeft het product schade van deze montage of gebruik? Dan bieden wij een deelvergoeding aan. De hoogte van deze vergoeding is afhankelijk van de schade die het product heeft. Het bedrag dat voor schade/sporen wordt berekend kan oplopen tot 40% van het aankoopbedrag. 

Adres

Het pakket kun je opsturen naar het onderstaande adres onder vermelding van “RETOUR”. Voeg hierbij een kopie van de pakbon of orderbevestiging toe en zorg dat het pakket goed verpakt is.

Furnea.nl
T.a.v. Klantenservice/retouren
Regoutstraat 1
3125 BH Schiedam NL
Telefoon: 010 - 707 42 42
E-mail: info@furnea.nl

LET OP: Het is niet mogelijk om producten terug te brengen. De producten dienen altijd opgestuurd te worden naar het hierboven vermelde adres.

Kosten

Je bent zelf verantwoordelijk voor het opsturen van je retourzending en de daarbij behorende kosten. Stuur het pakket per postbedrijf of laat het door ons ophalen. Voor het op laten halen van je retourzending dien je wel een werkdag door te geven waarop je tussen 09:00 en 18:00 uur thuis bent. Wil je gebruik maken van deze dienst? Dan kun je via de mail de kosten opvragen. De kosten voor een retourzending door ons eigen transportbedrijf kunnen variëren van 14,95 tot 99,95 euro, afhankelijk van het product. Wanneer je akkoord gaat met de door ons doorgegeven kosten maken wij een afspraak voor het laten ophalen van je retourzending. Furnea.nl is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte zendingen of beschadigingen van retourzendingen. Vraag daarom altijd een verzendbewijs aan het transportbedrijf en bewaar deze goed.