Bezorging & verzendkosten

Zo snel mogelijk je meubel gratis thuis geleverd door Furnea

Het antwoord waar iedereen naar verlangt die op deze pagina is beland (tromgeroffel).... Ja, bezorging is gratis! Nu je op de hoogte bent van dit geweldige nieuws, wil je waarschijnlijk ook weten of jouw geduld op de proef wordt gesteld en wie jij aan je deur kunt verwachten. Wij kunnen helaas niet garanderen dat het iemand is waar je een beschuitje mee wilt eten, maar wij doen ons best. Kortom wij kunnen je meubels bezorgen.

Gratis verzending

Wij bezorgen jouw bestelling gratis en natuurlijk zo snel mogelijk op het door jou gewenste adres in Nederland en België tot aan de begane grond. Wij bieden extra services zoals; Premium bezorging welke hieronder vermeld zijn.

Voor verzending naar Luxemburg berekenen wij de onderstaande verzendkosten.

  • Orders met een gewicht van     0 -  31 kg, verzendkosten € 39,95
  • Orders met een gewicht van   31 - 100 kg, verzendkosten € 79,95
  • Orders met een gewicht van 100 - 500kg, verzendkosten € 149,95

Verzendmethodes en eventuele bijkomende kosten

Basic bezorging tot aan de begane grond | Gratis
Bij deze verzendmethode leveren wij van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00, jouw bestelling tot aan de begane grond.
Premium bezorging op werkdagen voor meubels | €  99,95
Premium bezorging op werkdagen voor keukens | € 199,95

Geen zin of de mogelijkheid om je bestelling naar boven te brengen? Laat het dan aan ons over.
Bij deze verzendmethode leveren wij van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00, jouw bestelling zelf tot in de gewenste kamer.

Levertijd

De levertijd is per meubel verschillend. De termijn waarin jouw bestelling gereed is voor verzending, wordt aangegeven bij het product. Sommige producten die je voor 15:00 uur op een werkdag bestelt, leveren wij de volgende werkdag. Bestel je bijvoorbeeld op een vrijdag of zaterdag, dan wordt je bestelling op maandag geleverd.

Omdat wij deels afhankelijk zijn van externe transportbedrijven, kunnen wij de exacte levertijd helaas niet altijd garanderen.

Kleine pakketten
Kleine pakketten die verzendklaar zijn, worden geleverd door het transportbedrijf DPD. Je ontvangt een Track & Trace, zodat je je bestelling kunt volgen.
Grote pakketten
Grote pakketten worden na verzendklaar te zijn, binnen 3-5 werkdagen door ons eigen transportbedrijf of meubeltransportbedrijf geleverd. Je ontvangt een e-mail over de bezorgdatum en het tijdstip.
Ophalen
Je kunt een bestelling ook ophalen bij ons magazijn in Schiedam (Scholtenstraat 5, 3125 BM Schiedam). Je ontvangt dan bericht wanneer je bestelling opgehaald kan worden. Ook bij ophalen geldt het verzendklaar termijn.

Pakket gemist

Lukt het de bezorger niet om het pakket bij jou of bij je buren (op eigen verzoek) af te geven, dan ontvang je een ‘niet-thuis-notificatie’ en wordt het pakket bij de dichtstbijzijnde DPD parcelshop afgeleverd, waar je vervolgens het pakket kunt ophalen.

Meubels zwaarder dan 30 kg of meubels van volledig glas gaan retour naar ons magazijn. We vragen je dan even contact met ons op te nemen, zodat we samen een nieuwe bezorgafspraak in kunnen plannen.

Bezorging van gemonteerde meubels

Is het meubel dat je hebt besteld al gemonteerd (dit staat bij het product aangegeven) of heb je gekozen voor onze meubelmontagedienst? Zorg ervoor dat onze bezorgers het gemonteerde meubel in jouw woning kunnen brengen. Haal spullen die in de weg staan of hangen weg. Denk aan meubels, kapstokken en lampen. Zorg ervoor dat je vloer netjes bedekt is met karton, een doek of plastic. Zo voorkom je beschadigingen. En nog belangrijker: meet de ingang van je deur en het trapgat van je huis/portiek zodat je zeker weet dat het meubel er doorheen past. Als het meubel niet past, kunnen onze bezorgers je bestelling helaas niet mee terugnemen. Voorkom dus problemen en extra kosten bij de levering en maak ‘t onze bezorgers gemakkelijk! Ook brengen we extra kosten in rekening als je je pakket hebt gemist.