in3 (Rentevrij gespreid betalen)

Capayable in3 logo - Furnea

Rustig je meubels in drie termijnen betalen

Gespreid betalen met in3, de naam zegt het eigenlijk al. Met deze betaalmethode kun je je meubels in drie termijnen betalen. Wat extra gunstig is aan in3, is dat er geen rente wordt gerekend op de aflossing.

Deze nieuwe betaalmethode geeft jou de mogelijkheid om de eettafel van je dromen alvast te bestellen, ook wanneer je nog net niet genoeg had gespaard. De eerste termijn betaal je direct tijdens het afronden van de bestelling bij Furnea. Wij sturen je bestelling dan zo snel mogelijk naar je toe. De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen en de derde termijn binnen 60 dagen. Je meubels betalen in termijnen is nog nooit zo makkelijk en voordelig geweest.

Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. Voorafgaand aan de betaling doet In3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je contact opnemen met In3 of kiezen voor een andere betaalmethode.

Meubels gespreid betalen met in3

  • Geen aanvraagformulieren of leningsovereenkomst
  • Direct online acceptatie
  • Geen BKR check
  • Betaal in drie termijnen zonder rente

In3 termijnen rentevrij betalen

De termijnbetaling

De eerste termijn voldoe je direct tijdens het afronden van je bestelling, dit is ⅓ van het aankoopbedrag. Om de laatste twee termijnbetalingen te voldoen, krijg je van in3 een iDEAL-link gestuurd via e-mail. Via deze link kom je terecht in de vertrouwde iDEAL omgeving en kun je makkelijk en veilig overgaan tot betaling.

in3 biedt jou ook de mogelijkheid om het via bankoverboeking te voldoen:

  • Rekeningnummer: NL42INGB0006528043 (BIC: INGBNL2A)
  • Tenaamstelling: Stichting Beheer ontvangsten Capayable
  • Betalingskenmerk: Factuurnummer vermelden

Geannuleerde bestelling

Wanneer je de eerste termijn betaald hebt en de bestelling is vervolgens geannuleerd, dan krijg je automatisch binnen 5 werkdagen dit bedrag teruggestort. Mocht je binnen 5 werkdagen het niet teruggestort hebben gekregen, neem dan contact op met de klantenservice van in3.

Het kan zijn dat je na annulering alsnog een factuur/herinnering ontvangt van in3. Wellicht dat de annulering dan nog niet bij ons verwerkt is. Twijfel je of alles in orde is, neem dan gerust even contact met ons op. Wij zullen het dan verder afhandelen met in3.

Retour

Je krijgt automatisch een nieuw betaaloverzicht zodra wij jouw retour aan in3 hebben doorgegeven. Wanneer je een gedeelte van je bestelling retourneert, wordt het bedrag dat nog openstaat aangepast.

Krijg je een herinnering/factuur van in3 en heb je nog geen nieuw betaaloverzicht ontvangen? Dan kan het zijn dat wij je retour nog niet hebben verwerkt. Zodra wij deze hebben verwerkt, bevestigen wij de retour aan in3. Wil je zeker weten dat je retour goed verwerkt is? Neem dan contact met ons op, wij zullen het verder afhandelen met in3 mocht er iets mis zijn gegaan.

Bekijk hier de betalingsvoorwaarden gespreid betalen van in3.

Hoe werkt het?