Furnea.nl

Klantenservice

Furnea.nl is de hoofdwebsite van verschillende websites met ieder een eigen specialisme en kennis.
De volgende websites behoren bij Furna.nl: Delampenshop.nl, Halmeubelshop.nl, PCmeubels.nl, Salontafel.nl, Tapijtenstore.nl, TVmeubels.nl en Zitmeubelen.nl. Deze websites hebben een gezamenlijke klantenservice. Heb je dus een vraag over Furnea.nl of over de webshops? Kun je bij de centrale klantenservice van Furnea.nl terecht. 

 

De klantenservice van Furnea.nl helpt je graag bij al je vragen en opmerkingen. Op de website vind je meer over Furnea.nl, op welke manieren je kunt betalen, hoe jouw bestelling bezorgd zal worden, wat je kunt doen bij reclamatie en hoe je de door jou bestelde producten kunt retourneren. Mochten er toch vragen zijn, dan staan we je graag telefonisch of via de e-mail te woord. 

 

Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:
Telefoon: 010 - 707 42 42
E-mail: info@furnea.nl

 

Openingstijden klantenservice:
Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m vrijdag: 10:00 t/m 18:00 uur
Zaterdag en zondag: Gesloten

 

Ik heb een klacht, hoe kan ik dat melden?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een product of dienstverlening zoals je die hebt ervaren. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens:

Furnea
Regoutstraat 1
3125 BH Schiedam NL

Tel: 010 - 707 42 42
E-mail: info@furnea.nl

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Furnea.nl bij is aangesloten.

Neem contact op
* Verplichte velden