Klantenservice

Furnea is er voor jou!

Wij van Furnea zijn er voor al onze klanten. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jij een bijzonder en stevig meubel in huis haalt. Een unieke blikvanger waar je trots op bent en jarenlang plezier aan beleeft. De klantenservice van Furnea.nl staat je dan ook graag te woord bij al jouw vragen en opmerkingen. Je kunt telefonisch of per mail contact met ons opnemen.  

Op de website vind je alvast achtergrondinformatie over Furnea.nl. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw. Lees over de manieren waarop je kunt betalen, hoe jouw bestelling bezorgd wordt, wat je kunt doen bij reclamatie en hoe je bestelde producten kunt retourneren. Is de informatie niet helemaal duidelijk, dan staat onze klantenservice tot je beschikking.

Ontvangst van je bestelling
Ondanks onze goede zorgen kan het gebeuren dat een meubel beschadigd of incompleet aankomt. Daarom vragen wij om na ontvangst het pakket te controleren. Tref je schade of missende onderdelen aan? Mail dan direct, eventueel met een foto, naar onze klantenservice. Claims van gemonteerde meubels nemen wij niet in behandeling. Meld daarom schades voordat het meubel gemonteerd is.

Helemaal happy met Furnea? Laat het ons vooral weten! Ook als je niet tevreden bent over onze service of producten, dan horen we het graag. Dankzij feedback van onze klanten kunnen we onze dienstverlening nog verder te verbeteren.

Het professionele team van Furnea is er voor jou. Bij het uitzoeken van jouw meubels, tijdens het bestelproces en ook als jouw meubel in huis staat!

Contactgegevens en openingstijden klantenservice

Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:
Telefoon: 088 - 808 28 28
E-mail:    [email protected]

Openingstijden telefonische klantenservice:
Maandag:                 Gesloten
Dinsdag t/m Vrijdag: 10:00 tot 17:00 uur
Zaterdag:                 10:00 tot 16:00 uur
Zondag:                   12:00 tot 17:00 uur

Ik heb een klacht, hoe kan ik dat melden?

We houden ervan om onze klanten blij te maken. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening of jouw aankoop. Dat is natuurlijk erg vervelend Heb je een klacht? Geef deze dan vooral door aan onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch, per e-mail of de reguliere post. We zoeken graag samen met jou naar een goede oplossing.

Je ontvangt van ons een bevestiging als we jouw klacht hebben ontvangen. We streven ernaar om klachten binnen 14 dagen te behandelen. Mochten we meer tijd nodig hebben om een klacht op te lossen, dan stellen we je hiervan uiteraard op de hoogte. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als we iets moeten navragen of nabestellen bij een leverancier. Duurt het te lang, dan kun je ook contact opnemen met De Stichting Geschillencomissie voor Consumentenzaken (Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag) waar Furnea bij is aangesloten.

Is jouw klacht niet opgelost door onze klantenservice? Of ben je niet tevreden over de oplossing? Volg dan onze klachtenprocedure klachtenprocedure of meld de klacht via het Europese ODR Platform.

Onze gegevens:

Furnea B.V.
Regoutstraat 1
3125 BH Schiedam NL

Tel: 088 - 808 28 28
E-mail: [email protected]

K.v.K. nummer: 24429601
BTW nummer: NL818977553B01

Feestdagen 2024

Nieuwjaarsdag maandag 1 januari:Gesloten
Goede vrijdag vrijdag 29 maart:10:00 - 17:00
1e Paasdag zondag 31 maart:Gesloten
2e Paasdag maandag 1 april:Gesloten
Koningsdag zaterdag 27 april:Gesloten
Bevrijdingsdag zondag 5 mei:10:00 - 16:00
Hemelvaartsdag donderdag 9 mei:Gesloten
1e Pinksterdag zondag 19 mei:Gesloten
2e Pinksterdag maandag 20 mei:Gesloten
1e Kerstdag woensdag 25 december:Gesloten
2e Kerstdag donderdag 26 december:Gesloten
Oudejaarsdag dinsdag 31 december:Gesloten

Neem contact op

* Verplichte velden