Klarna

Klarna logo - Furnea

Achteraf je meubels betalen met Klarna bij Furnea

Jij koopt een meubel, vloerkleed of lamp dus jij bepaalt ook hoe je deze betaalt. Klinkt logisch toch? Daarom heb je bij Furnea de keuze uit verschillende betaalmethodes waaronder Klarna. Met Klarna betaal je achteraf. Online bestellen kan best een drempel zijn, en dat is helemaal niet zo gek. Je hebt het product nog nooit in het echt gezien of aangeraakt. In een winkel kun je producten immers wel eerst zien en dan pas betalen. Waarom zou dat online niet kunnen? Bij Furnea kan het dus wel, dankzij Klarna.

Waarom zou je online direct betalen? Misschien vind je het fijner om het product eerst te zien, vind je het eng om vooraf te betalen of heb je even niet genoeg geld. Er zijn genoeg redenen om te kiezen voor achteraf betalen. En dat begrijpen we! Daarom bieden we Klarna aan. Kies je voor Klarna? Dan betaal je achteraf, om precies te zijn binnen 14 dagen nadat jouw bestelling door ons verstuurd is. Zo heb je even de tijd om je bestelling uit te pakken, te bekijken, te voelen en te ervaren.

Ben je helemaal tevreden en trots? Dan betaal je de factuur via Klarna. Wil je de bestelling toch (voor een deel) terugsturen? Dan betaal je helemaal niets of een deel van je factuur. Kortom: met Klarna betaal je pas als je jouw bestelling hebt gezien en echt tevreden bent.

Wat is Klarna

Klarna is een betaalmethode waarmee je later kunt betalen. Je betaald pas wanneer jouw bestelling is geleverd en je deze ook echt wilt houden. Klarna is dus een betrouwbare, makkelijke en veilige manier om jouw bestelling achteraf te betalen.

Hoe werkt betalen met Klarna

Betalen met Klarna is hetzelfde als betalen met bijvoorbeeld iDeal en Creditcard. Heel gemakkelijk dus! Eerste vul je de winkelwagen met jouw favoriete items en ga je door naar afrekenen. Je vult je gegevens in en bij betaalmethoden kies je voor Klarna Achteraf Betalen. Nadat wij jouw bestelling hebben opgestuurd ontvang je van Klarna de digitale factuur. De factuur wordt verstuurd naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven.

Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. Heb je toch iets meer tijd nodig? Dan kun je dit termijn één keer met 10 dagen verlengen. Ben je direct tevreden? Dan kun je de factuur natuurlijk ook direct betalen. Als je de bestelling toch voor een deel of helemaal wit terugsturen kun je dit via Klarna aangeven. Dit hoeft niet maar mag wel. Je factuur wordt dan even gepauzeerd. Natuurlijk moet je de bestelling dan wel naar ons retour sturen. Je betaalt dan helemaal niks of alleen voor het deel dat je wilt houden.

Betaal je vaker met Klarna? Dan is het handig om de Klarna app te downloaden. Hiermee kun je gemakkelijk betalen, heb je altijd het overzicht bij de hand en krijg je een pushmelding als de betalingstermijn verloopt.

Voor wie is Klarna

Eerst zien en dan pas betalen? Geen probleem! Bij Furnea kun je eenvoudig, veilig en gemakkelijk achteraf betalen met Klarna. Eigenlijk is Klarna dus voor iedereen die eerst een product wilt zien en dan pas betalen.

Klarna is beschikbaar voor Nederlandse en Belgische klanten. Om met Klarna te kunnen betalen moet de minimale waarde van je bestelling 100,- zijn. Betaal je voor het eerst met Klarna? Dan mag de maximale bestelwaarde 500,- zijn. Heb je al eens met Klarna betaald? Dan mag je maximale bestelwaarde 2.000,- zijn.

Veelgestelde vragen over Klarna

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling volledig of deels wil terugsturen?

Allereerst stuur je de bestelling netjes verpakt en in de originele doos naar ons retour. In principe hoef je verder niks te doen. Zodra jouw retour bij ons bezorgd is geven wij dit door aan Klarna. Je krijgt dan een e-mail met een update over je factuur. Je factuur komt dan (deels) te vervallen. Verloopt je betaaltermijn? Dan moet je de Klarna factuur wel eerst betalen. Natuurlijk krijg je het teveel betaalde bedrag teruggestort.

Is jouw bestelling retour gestuurd en wil je voorkomen dat de betaaltermijn verloopt? Dan kun je de retourzending melden bij Klarna. Dit kan via de website of via de Klarna app. Je factuur wordt dan even op pauze gezet. Zodra wij jouw retourzending hebben verwerkt wordt de factuur weer vrijgegeven. Heb je de bestelling volledig retour gestuurd? Dan vervalt jouw factuur. Heb je een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan betaal je alleen voor de items die hebt behouden. Zo simpel kan het zijn!

Hoe kan ik mijn Klarna factuur betalen?

Betalen kan op verschillende manieren. Je hebt de digitale factuur al via de e-mail ontvangen. Hierin staat een link om de volledige factuur te bekijken. Je wordt dan doorgestuurd naar de Klarna website. Eerst moet je inloggen met je e-mailadres. Je ontvang vervolgens via de e-mail een link om in te loggen. 

Al je eenmaal bent ingelogd zie je een overzicht van je factuurgegevens en de uiterste betaaldatum. Via de knop “Kies een betaalmethode” kun je de betalingstermijn verlengen, direct betalen of een betaling inplannen. Je wordt doorgestuurd naar je eigen, vertrouwde iDeal omgeving. Gebruik je de Klarna app? Dan kun je ook betalen met je bankieren app. Het duurt ongeveer drie werkdagen voordat Klarna je betaling heeft ontvangen.

Je kunt natuurlijk ook via een bankoverschrijving betalen. Het is belangrijk om dan de juiste betalingsomschrijving erbij te vermelden zodat je betaling gekoppeld kan worden.

  • NL76 INGB 0006 0224 49
  • t.n.v. Klarna Bank AB (publ)
  • Onder vermelding van de Betalingsomschrijving

Wanneer wordt een terugstorting bijgeschreven op mijn rekening?

Heb je teveel betaald of heb je de bestelling retour gestuurd? Dan stort Klarna het bedrag binnen vijf werkdagen terug op je rekening. Je hoeft hier niks voor te doen. Natuurlijk moet je retour dan wel al door ons verwerkt zijn. In uitzonderlijke gevallen kan het maximaal 14 werkdagen duren.

Waarom kan ik niet met Klarna betalen?

Zodra je kiest voor achteraf betalen checkt Klarna of je de bestelling kunt plaatsen. Furnea heeft hier geen invloed op. Klarna kijkt naar je betalingsgeschiedenis, het bedrag en in sommige gevallen ook naar externe informatie van bijvoorbeeld een kredietbureau. Deze check bepaalt of je betaling wordt goedgekeurd of niet.

Het kan zijn dat jouw betaling door Klarna wordt afgewezen. Dan kun je gewoon kiezen voor een andere betaalmethoden. Wil je weten waarom jouw betaling wordt afgekeurd? Dan kun je altijd contact opnemen met Klarna of via de app je vraag stellen. Furnea heeft geen informatie over afgekeurde betalingen.

Voor alle overige vragen over Klarna kun je terecht op de Klarna website. Wil je een vraag aan ons stellen? Dan kun je natuurlijk ook met ons contact opnemen.